У коледжі, під керівництвом викладачки Віти Юфімюк студенти-дизайнери виконали серію практичних робіт, які точно нікого не залишать байдужими.
Світильники
Цього разу завданням було створити світильники – функціональні, оригінальні та… з вторинних матеріалів.
У хід пішло все: дерево, пластик, тканина, старі речі, які вже втратили своє первинне призначення. Із цього студенти виготовили унікальні світильники для різних потреб – хтось проєктував лампу для дитячої кімнати, хтось – для офісу чи затишної спальні. Але головне – кожен мав продумати не лише форму, а й систему освітлення: від класичної розетки до підключення через павербанк. Студенти, направду, зацікавили – своїми ідеями, пошуком власного стилю та баченням.
Камінчики
Інша творча задача – робота з камінчиками. Камінь як символ неживої природи студенти трансформували, додаючи йому ознак живого: у мініатюрних формах з’явились пташечки, комахи, звірятка.
Стихії
А ще – у межах теми “Чотири стихії” – дизайнери працювали з уявленням про землю, воду, повітря і вогонь. Вони створювали форми з глини, гіпсу та повітряного пластиліну. А щоб розвинути образне мислення і навчитися візуально відображати різні елементи природи, завдання обмежили одним білим кольором.
Всі ці заняття – надзвичайно важливий крок у формуванні майбутніх фахівців. У коледжі ми велику увагу приділяємо саме практиці, і це те, що вирізняє навчальний процес. Адже дизайнер повинен не тільки фантазувати, а й уміти реалізувати свою ідею з урахуванням функціональності, матеріалів і технологічних можливостей.
Такі практичні роботи – це розвиток креативного мислення, естетичного смаку та впевненості у власних силах. Студенти навчаються думати як справжні дизайнери. А це найцінніше.






























