Консультативні телефони:

Розклад роботи приймальної комісії:

Понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00 год.

Обідня перерва з 13:00 до 14:00 год.

Субота, неділя – вихідний!

Qr-код для шерингу документів в Дії

Для організації і проведення прийому студентів до Технічного фахового коледжу Луцького національного технічного університету створюється Приймальна комісія, головним завданням якої є формування контингенту здобувачів освіти усіх форм навчання з числа найбільш підготовленої і здібної молоді. Приймальна комісія у своїй роботі керується чинним законодавством України, Порядку прийому на навчання до закладів фахової передвищої освіти в 2024, Правилами прийому на навчання до ТФК ЛНТУ в 2024 та іншими законодавчо-нормативними актами.

Правила прийому до ТФК ЛНТУ для підготовки кваліфікованих робітників у 2024 р.

Протокол №1 засідання ПК

Протокол №2 засідання ПК

 Відокремлений структурний підрозділ “Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету”

здійснює підготовку на базі БСО, ПЗСО та на основі ОКР “кваліфікований робітник”

за ОПС «Фаховий молодший бакалавр»:                                                             

за ОКР «Кваліфікований робітник»: 

Перелік освітньо-професійних ступенів та спеціальностей, за якими оголошується прийом на навчання, ліцензовані обсяги, перелік вступних випробувань та нормативні терміни навчання ТФК ЛНТУ

Спеціальність Спеціалізація (освітньо-професійна програма) Форма навчання Термін навчання Назва випробування
274 Автомобільний транспорт на основі базової середньої освіти (9 кл) Автомобільний транспорт Денна 3 р. 10 м. Співбесіда з української мови та математики
076 Підприємництво та торгівля на основі базової середньої освіти (9 кл) Підприємництво, електронна комерція та логістика Денна 2 р. 10 м. Співбесіда з української мови та математики
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка на основі базової середньої освіти
(9 кл)
Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Денна 3 р. 10 м. Співбесіда з української мови та математики
126 Інформаційні системи та технології
на основі базової середньої освіти
(9 кл)
Інформаційні системи та технології Дення 3 р. 10 м. Співбесіда з української мови та математики

123 Комп’ютерна інженерія на основі базової середньої освіти (9 кл)

 

Комп’ютерна інженерія Денна 3 р. 10 м. Співбесіда з української мови та математики

073 Менеджмент на основі базової середньої освіти (9кл)

 

Менеджмент Денна 3 р. 5 м. Співбесіда з української мови та математики
022 Дизайн на основі базової середньої освіти (9 кл) Дизайн Денна 3 р. 10 м. Співбесіда з української мови та художньої культури (рисунок)
275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті) на основі базової середньої освіти (9 кл)  Транспортні технології (на автомобільному транспорті)  Денна 3 р. 10 м. Мотиваційний лист
076 Підприємництво та торгівля на основі повної загальної середньої освіти
(11 кл)
Підприємництво, електронна комерція та логістика Денна 1 р. 10 м. Мотиваційний лист
275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті) на основі повної загальної середньої освіти (11 кл.)  Транспортні технології (на автомобільному транспорті)  Денна  2 р. 10 м. Мотиваційний лист
274 Автомобільний транспорт на основі ОКР “кваліфікований робітник” Автомобільний транспорт Денна 1 р. 10 м. Співбесіда з будови та експлуатації автомобілів
022 Дизайн на основі ОКР “кваліфікований робітник” Дизайн Денна 1 р. 10 м. Співбесіда з рисунку

 

 

1. Етапи вступної кампанії на базі базової середньої освіти
Реєстрація електронних кабінетів з 24 червня 2024 р.
Початок прийому заяв та документів 1 липня 2024 р.
Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які мають право вступу на основі мотиваційних листів та співбесіди, що проводить ТФК ЛНТУ

о 18:00 годині

13 липня 2024 р.

Строки розгляду мотиваційних листів, проведення ТФК ЛНТУ співбесід з української мови та математики, співбесід з художньої культури (рисунок) для спеціальності 022 Дизайн.

з 14 липня 2024 р.

по 22 липня 2024 р.

Оприлюднення рейтингового списку вступників, які вступають на основі вступних випробувань (співбесіди) та розгляду мотиваційних листів із зазначенням рекомендованих до зарахування формується на основі конкурсного балу за кожною конкурсною пропозицією з повідомленням про отримання чи неотримання ними права на здобуття фахової передвищої освіти за державним або регіональним замовленням.

 

не раніше 14:00 год 22 липня та не пізніше 12:00 год 24 липня 2024 р.

Вступники, рекомендовані до зарахування повинні виконати вимоги до зарахування на місця держзамовлення.

до 12:00 години

27 липня 2024 р.

Зарахування вступників за державним (регіональним) замовленням

до 1800 години

 31 липня 2024 р.

Зарахування вступників за кошти фізичних або юридичних осіб.

не пізніше

 3 серпня 2024 р.

Переведення на вакантні місця державного (регіонального) замовлення осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб на основі базової середньої освіти ( у межах цих Правил прийому).

не пізніше

8 серпня 2024 р.

 

2. Етапи вступної кампанії на основі повної загальної (профільної) середньої освіти та ОКР “кваліфікований робіник”

Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів

з 01 липня 2024 р. по 30 листопада 2024 р.

Початок прийому заяв та документів

з 5 липня 2024 р.

Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які мають право вступу на основі співбесіди, що проводить ТФК ЛНТУ.

о 18:00 годині

22 липня 2024 р.

Закінчення прийому заяв та документів від осіб, які вступають на основі мотиваційних листів, сертифікатів ЗНО або національного мультипредметного тесту.

о 18:00 годині

02 серпня 2024 р.

Строки проведення ТФК ЛНТУ співбесід.

з 23 липня 2024 р. по

01 серпня 2024 р.

Оприлюднення рейтингових списків вступників за кожною конкурсною пропозицією із зазначенням рекомендованих до зарахування на основі конкурсного бала або розгляду мотиваційних листів з повідомленням про отримання чи неотримання ними рекомендації за відповідним джерелом фінансування.

не пізніше 12:00 години

07 серпня 2024 р.

Виконання вимоги до зарахування на місця  державного замовлення вступниками які отримали рекомендації до зарахування.

не пізніше 12:00 години

12 серпня 2024 р.

Зарахування цієї категорії вступників за державним замовленням.

не пізніше 12:00 години

14 серпня 2024 р.

Зарахування вступників за кошти фізичних або юридичних осіб.

не пізніше

30 серпня 2024 р.

Переведення на вакантні місця державного (регіонального) замовлення осіб які зараховані на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб.

не пізніше

26 серпня 2024 р.

Подача документів  на фахового молодшого бакалавра (після 9-ти, після 11-ти класів та  на основі ОКР “кваліфікований робітник”) відбуватиметься через е-кабінет (https://vstup.edbo.gov.ua/).

Перелік документів для вступу на ОПС “фаховий молодший бакалавр”:

  • копію документа, що посвідчує особу (ID-картка);
  • копію документа про БСО, ПЗСО або ОКР кваліфікований робітник, і копію додатка до нього ;
  • кольорова фотокартка розміром 3х4 в електронній формі (у вигляді файлу розміром до 1Мб);
  • медична довідка форма 086 (висновок лікаря про придатність навчання за обраною спеціальністю, проба Руф’є);
  • мотиваційний лист;
  • копії документів, які дають право на пільги для вступу (за наявності);
  • військово-обліковий документ (для юнаків старше 17 років);
  • папка для паперів;
  • конверт.

Подача документів  на кваліфікованого робітника (після 9-ти та 11-ти класів) відбуватиметься в паперовому вигляді або через е-кабінет (https://vstup.edbo.gov.ua/) .

Перелік документів для вступу на ОКР “кваліфікований робітник”:

  • копію документа, що посвідчує особу  (ID-картка);
  • копію документа про БСО, ПЗСО, і копію додатка до нього;
  • кольорова фотокартка розміром 3х4 в електронній формі (у вигляді файлу розміром до 1Мб);
  • медична довідка форма 086 (висновок лікаря про придатність навчання за обраною спеціальністю, проба Руф’є);
  • копії документів, які дають право на пільги для вступу (за наявності);
  • військово-обліковий документ (для юнаків старше 17 років);
  • папка для паперів;
  • конверт;
  • заява.

У 2024 році вступники подаватимуть заяви через особисті електронні кабінети, реєстрація яких стартує 24 червня (після БСО) та 1 липня (після ПЗСО та КР). Йдеться про тих, хто вступає на денну (дуальну) форму навчання на фахового молодшого бакалавра.

Щоб створити кабінет вступника перейдіть за посиланням  https://cabinet.edbo.gov.ua/login

Відео-інструкцію з реєстрації електронного кабінету вступника

Інструкція щодо роботи з системою подання заяв в електронній формі

Реєстрація особистих електронних кабінетів здійснюється на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/

Для створення кабінету треба зазначити:

  1. Серію та номер документа про освіту;
  2. Номер (без серії) документа, що посвідчує особу: паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, свідоцтво про народження або номер картки планика податків.

Також потрібно вказати електронну пошту, до якої вступник має доступ і яка не заборонена на території України, та створити пароль для подальшого входу в кабінет.

Зверніть увагу: зазначена електронна пошта надалі використовуватиметься для активації кабінету та в заяві вступника, тому важливо вказувати її назву без помилок.

У самому кабінеті необхідно завантажити фото вступника.

Зверніть увагу: додане в кабінет фото заклад освіти може використовувати для замовлення студентського (учнівського) квитка. Тому «селфі» чи некоректне фото не варто використовувати!

Редагувати внесену інформацію можна до моменту подання першої електронної заяви.

Зверніть увагу:

  • конкурсний бал вступника на бюджет цього року складається з результатів співбесіди (або результатів ЗНО/НМТ за бажанням вступника для вступу на ОКР “кваліфікований робіник”) та розгляду мотиваційного листа. Текст мотиваційного листа необхідно буде заповнювати в кабінеті під час подання заяви. За необхідності копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують викладену в листі інформацію, треба надсилати на електронні скриньки Приймальних комісій (taclntuvstup@gmail.com), що вказані в конкурсних пропозиціях.

Вступити на фахового молодшого бакалавра можна як з документом про базову середню освіту, так і про повну загальну (профільну) середню освіту, та, навіть, про професійну або вищу освіту. Окрім низки виключень, усім вступникам треба реєструвати електронні кабінети та подавати заяви в електронній формі. Перелік спеціальностей з творчим конкурсом, за якими можна вступити  на фахового молодшого бакалавра, можна переглянути в Додатку 1 до Порядку прийому на навчання до закладів ФПВО у 2024 році.

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в ТФК ЛНТУ – Войтович Анна Василівна.

Email: voytovich03@ukr.net

Телефон для зв’язку: (0332) 28-05-50

 Графік роботи уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції:

Понеділок, середа, п’ятниця з 09:00 год до 12:00 год

   Нормативні документи:

Порядок роботи уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції

Положення про уповноважену особу

Методичні рекомендації з виконання завдань уповноваженою особою

Закон України Про запобігання корупції

Антикорупційна діяльність під час вступної кампанії 2024 року Заходи впливу з мінімізації корупційних ризиків під час вступної кампанії в 2024 році

– моніторинг дотримання прав абітурієнтів при реалізації права на освіту;

– реалізація принципів прозорості та доброчесності;

– контроль за дотриманням антикорупційного законодавства;

– організація роботи каналів для отримання повідомлення про порушення вимог законодавства;

– розроблення та контроль за реалізацією інструментів запобігання порушенню вимог антикорупційного законодавства;

– забезпечення роботи з оцінки корупційних ризиків, розроблення заходів щодо їх мінімізації;

– здійснення внутрішнього моніторингу діяльності ТФК ЛНТУ під час вступної кампанії 2024 року;

– організація та здійснення координації наповнення вебсайту коледжу інформацією про права абітурієнтів, процедури поточної вступної кампанії, порядок оскарження дій, відповідальність за порушення вимог антикорупційного законодавства;

– надання методичної та консультаційної допомоги з питань запобігання та виявлення корупції;

– формування обізнаності у питаннях запобігання та виялення корупції учасників вступної кампанії;

– розгляд повідомлень про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

– забезпечення захисту прав викривачів;

– забезпечення вимог щодо прозорості та доступу до інформації.

– оприлюднення на вебсайті коледжу списків абітурієнтів та інформації що стосується вступних випробувань та роботи приймальної комісії;

-проведення інструктажу щодо академічної доброчесності із членами приймальної комісії;

– розробка та затведження процедури проведення співбесід;

– миттєве реагування на виявлені порушення;

– включення уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції до роботи приймальної комісії як спостерігача;

– візування уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції проектів наказів про зарахування на навчання, переведення на вакантні місця державного замовлення;

– надання можливості уповноваженій особі мати доступ до документів та інформації, що стосуються роботи приймальної комісії, до матеріалів вступних випробувань (творчі конкурси, мотиваційні листи, результати індивідуальних співбесід), до документів та інформації, що стосуються роботи апеляційної комісії, документів що містять інформацію з обмеженим доступом;

– перевірка потенційних кандидатів до складу комісії, моніторинг їх діяльності.

 

У 2024 році абітурієнти на ОКР кваліфікований робітник мають зможу подати заяви та документи через особисті електронні кабінети, реєстрація яких стартує 1 липня.

 

Е-кабінет: https://vstup.edbo.gov.ua/

 

Відеоінструкція з реєстрації електронного кабінету: https://www.youtube.com/watch?v=DFT36YXW3Kg&feature=youtu.be

ПІДТВЕРДЖЕННЯ МІСЦЯ НАВЧАННЯ КЕП

Підтвердження місця навчання (КЕП)

Особи, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті
вступника про отримання рекомендації до зарахування на місця державного або регіонального замовлення (які отримали інформацію з офіційного вебсайту закладу вищої освіти), у строк, визначений для виконання вимог до зарахування
на місця державного або регіонального замовлення в розділі V цього Порядку, мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті З НАКЛАДАННЯМ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ або
ОСОБИСТО В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ.
Для можливості використання КЕП в електронному кабінеті вступника до картки фізичної особи в ЄДЕБО обов’язково повинен бути внесений реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі – РНОКПП), після чого проводиться валідація РНОКПП у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Якщо реєстраційний номер облікової картки платника податків не внесений в електронний кабінет вступника, необхідно відправити повідомлення на Viber (номер телефону +38 091 956 61 44) наступну інформацію: прізвище, імя, по батькові вступника, його реєстраційний номер облікової картки платника податків, спеціальність, на яку буде зарахований.

Підтвердження вибору місця навчання здійснюється:
– в електронному кабінеті вступника (загальним порядком) – шляхом підпису накладанням КЕП;
– при поданні оригіналів документів особисто в закладі освіти – додатково в електронному кабінеті вступника здійснюється завантаження сканкопії власноруч підписаної заяви АБО підпису накладанням КЕП.

Технічна реалізація в Єдебо підтвердження вибору місця навчання
В електронному кабінеті вступника додано інформаційне повідомлення для
вчасного підтвердження вибору місця навчання: «Увага! Ви отримали рекомендацію для зарахування за кошти державного та/або регіонального замовлення. Для зарахування Ви маєте підтвердити вибір місця навчання шляхом підписання відповідної заяви. В разі невиконання вимог до зарахування в терміни визначені розділом V Порядку прийому на навчання Ви втрачаєте можливість зарахування в поточному році на навчання для здобуття вищої освіти за державним або регіональним замовленням чи переведення на такі місця».

Вступники в своєму електронному кабінеті можуть підтверджувати вибір місця навчання, якщо рекомендовані на бюджет:
– для здобуття ОПС «Фаховий молодший бакалавр» на основі БСО (9 класів) – до 12:00 год 29 липня;
– для здобуття ОПС «Фаховий молодший бакалавр» на основі ПЗСО (11 класів), КР – до 12:00 год 18 серпня.

Увага! Для заяв на контракт відповідні обмеження в ЄДЕБО відсутні, оскільки в Порядку прийому не визначаються кінцеві дати для виконання вимог до зарахування. Водночас після вказаних дат на бюджет завантаження файлів (зокрема використання КЕП) в електронному кабінеті неможливо, оскільки вступник не виконав вчасно вимоги до зарахування на бюджет.

Анулювати КЕП/видалити файл
Дія «Скасувати підтвердження вибору місця здобуття освіти (анулювати КЕП/видалити файл)» доступна вступникам в електронному кабінеті тільки при умові, що заяву підписано КЕП або завантажено файл підписаної власноруч заяви, але в ЄДЕБО закладом освіти ще не встановлено ознаку «Виконано вимоги до зарахування» («Виконано вимоги до зарахування (паралельне здобуття освіти)»):

Підтвердження вибору місця навчання можливе одночасно виключно для однієї заяви серед заяв в статусі «Рекомендовано (бюджет)» або «Рекомендовано (контракт)». Тобто неможливо підписати декілька заяв на бюджет, таким чином підтверджуючи вибір місця навчання на бюджеті за різними заявами (на контракт не контролюється, вступник вільний обирати декілька контрактів, а також в системі вже є функціонал автоматично деактивувати заяви на контракт шляхом встановлення ознаки «Чи підтверджено бажання бути зарахованим за цією заявою на контракт, навіть в разі зарахування за будь-якою іншою на бюджет» та відповідного статусу заяви «Деактивовано (зарахування на бюджет)»). Встановлення електронній заяві статусу «До наказу» можливе, якщо в заяві встановлено ознаку «Виконано вимоги до зарахування» (або «Виконано вимоги до зарахування (паралельне здобуття освіти)»).
При встановленні ознаки «Виконано вимоги до зарахування» («Виконано
вимоги до зарахування (паралельне здобуття освіти)») у заяві, рекомендованої на бюджет, для всіх інших заяв вступника, які на цей момент в статусі «Рекомендовано (бюджет)», автоматично встановлюється статус «Деактивовано (бюджет)».
Всім вступникам в електронному кабінеті вступника при підтвердженні
вибору місця навчання необхідно вказати ознаку:
«Попереджений(а) про обов’язковість подання військовозобов’язаними
громадянами України військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць) під час виконання вимог до зарахування у порядку та в строки, встановлені Правилами прийому закладу освіти. У разі неподання військово- облікового документа надаю згоду на передання до Міністерства оборони України наступних персональних даних: прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті громадянина України).»

Порядок підтвердження в ЕЛЕКТРОННОМУ КАБІНЕТІ вступника вибору місця навчання:
1)В електронному кабінеті вступника після отримання статусу «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)» або «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» у визначений термін необхідно виконати вимоги до зарахування, а саме: підписати заяву накладанням КЕП або завантажити файл власноруч підписаної заяви на вступ.
2) Для підтвердження вибору місця навчання в модулі «Подані заяви на вступ» виділіть позначкою потрібну заяву та натисніть в меню «Активні дії» -«Підтвердити вибір місця здобуття освіти»:

3) У вікні «Підтвердження вибору місця навчання», що відкрилося, обов’язково заповніть відмітку «Попередження про обов’язковість подання військовозобов’язаними громадянами України військово-облікового документа». Відмітка має інформативний характер та є обов’язковою для встановлення усім вступникам незалежно від статі:

4) Оберіть пункт «Накласти кваліфікований електронний підпис» та натисніть кнопку «Накласти КЕП». У вікні, що відкрилося, виберіть з випадного списку потрібний Вам центр сертифікації, який видав ключ, перетягніть або натисніть на поле для завантаження файлу та введіть пароль особистого ключа підпису, після чого натисніть кнопку «Підписати»:

У разі успішного накладання КЕП у нижній частині екрану відобразиться повідомлення:

Рекомендуємо після успішного накладання КЕП оновити сторінку скориставшись відповідною кнопкою на екрані або комбінацією клавіш Ctrl+F5 та переконатись, що заява успішно підписана. У заяві напроти статусу «Рекомендовано до зарахування» відобразиться дата та час підписання заяви: