Нещодавно в коледжі для студентів-дизайнерів груп 21 та 22 Дз пройшла захоплююча лекція по матеріалах для зовнішньої реклами, яку провела засновниця та директор відомої регіональної креативної студії «Partyzan» Ірина Жичук.
Спеціалістка з рекламних технологій поділилася секретами вибору та застосування матеріалів, які забезпечують високу ефективність зовнішнього рекламного простору: від перспективних технологій до стильних рішень.
Викладач курсу Марія Гуменко-Вейда вважає, що важливі відомості про сучасні технології та стильні підходи до використання матеріалів стануть додатковим кроком у професійному зростанні її студентів та сформують розуміння і усвідомлення важливості вибору правильних матеріалів для створення яскравої та ефективної зовнішньої реклами. А ще переконана, що інформація надихне студентів на нові творчі досягнення та допоможе в майбутньому розкрити потенціал їхньої творчості в сучасному світі реклами.